Utmanade döden idag

Publicerad 2012-07-24 14:49:45 i Everyday

heeej! Idag tog jag mod till mig och gick upp på en stege (ni vet en sån där smal stege som det känns som hela skiten ska falla ihop när man går upp på den?) iallafall gick jag upp på den för att fixa lite saker på altantak som behövdes för det läcker in lite vatten när det regnar jätte mycket på altanen! och pappa är inte så förtjust i höjder så då gjorde jag det och tjänade in lite stålar till gtb, behövdes! då kanske jag kan ha råd att köpa ett par converse + lite kläder?! haha aja det gick bra iallfall och jag har inge fel med höjder men just idag kunde jag inte känna mig så säker på ett lutande tak som jag bara fick gå på vissa ställen så inte taket gick sönder!! 
 
just ja fick veta idag att mina kusiner bokat in liseberg nu på söndag också utan att veta att vi också skulle dit just då så då har jag as många att åka med, min syster mina kusiner och hela nylander/karlsson klungan!
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela