What I did today

Publicerad 2012-07-22 21:00:00 i Everyday

mhm, inte så jätte mycket "idag har jag" blogg,men det är skönt tycker jag! Men tänkte iallafall dela med mig av min händelserika dag! haha nej faktiskt inte så händelserik, har fixat brunch med syster till familjen, hälsat på katten stig, ätit upp godis som jag köpte igår (som förresten blev typ förstört pga. värmen smälte chokladen som jag köpte din resten utavfamiljen, jag tycker ej om det,så blev lite förtvivlad) cyklat 1,5 på och nu ska jag lägga mig i ett bad och måla om mina naglar, känner att svart blev lite dystert nu på sommaren så nu ska det bli tvärtom :)
 
det var min dag det, och i veckan håller jag tummarna om att både få träna fotboll och bada för första gången sedan foten! nu jäklar ska jag få min ordentliga sommar!!
en mobilbild på alla mina nagellack! kom på när jag ställde upp de så här att jag behöver mer en staka färger har många olika nyanser av några färger!
 
vill ha en starkare gul,ljusgrön,rödnyans,silver och säkert ett par till :)
 

~Kommentarer~

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-07-22 22:46:10

Vinnarna är nu uppe på bloggen ! Kika in om se om det blev just du, annars är det bara att anmäla sig igen :) http://fotonilingonskogen.blogg.se/2012/july/vinnarna-ny-omgang.html#comment
Ha en bra start på den nya veckan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela