Work Out!

Publicerad 2012-07-08 11:50:14 i Everyday

Japp, nu ska jag ut och springa lite sen stretcha(ordentligt på alla sätt o vis) och sen dansa/träna på Michael Jackson steg. Har tänkt att varenda dag eller så ofta jag kan och vill göra det i en vecka. Se om det blir något resultat sedan..? Maybe not, but I will try. För är så onöjd med min kropp, väger för lite och ser därför så spinkig ut och sen har jag inga muskler och då ser det bara ännu sämre ut. Nej, usch. MÅSTE träna och äta bra! Ja, maten är viktigt den också ju och hehe, den är jag också lite dålig på men ska försöka göra mig bättre just denna vecka som kommer och se om det blir något resultat! ;)
 
 
Stor förebild för mig inom dans och musik, Michael Jackson.
 
En dröm för mig skulle vara att få åka på turné och uppträda michael jacksons dans. Men innan det så måste man lära sig stegen från grunden.Kan verkligen inte mycket, därför så skulle jag vilja gå på en dansskola just för att lära sig stegen. Dröm ♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela