“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Publicerad 2012-07-08 10:13:00 i Everyday

Kollade igenom bloggen och såg att jag la ut ett par inlägg igår men hade inte så mycket text,vilket är bra och roligt ibland men fick idag lust att berätta lite vad som hänt :)
 
Fredagens "halv åtta hos mig" vart väldigt lyckat! hade en pratglad o mysig kväll med god mat och fina vänner. Vi kollade på en film som linda nämnde förut, det kommer senare upp ett inlägg om vad jag tyckte om den.
 
Idag så ska jag in till örebro med min familj + ellinor och så ska vi möta upp Erica där inne. Vi ska kolla på Ericas lägenhet och jag behöver in till stan o handla lite saker till grejen jag håller på med,haha blir pank snart! ;)
 
Veckan som kommer har jag inget speciellt planerat tror jag förutom det att jag ska antagligen någon dag spendera en hel dag i Örebro med linda, HAHA vad sa jag nyss om att vara pank...men det är jag faktiskt inte men ska försöka att spara till vi åker bort senare i sommar ! ;p
 
Men hoppas ni har haft en bra helg och så hörs vi nog kanske senare idag♥
Gammal bild ifrån i våras då vi fick våra klass tröjor!
 

~Kommentarer~

Postat av: idioterna

Publicerad 2012-07-08 22:13:54

hahahahah vi hade också den på våra tröjor :D Nu har vi lagt upp våran första "veckans utmaning, kika gärna in och kolla vad utmaningen blev så kan du få en ny chans imorgon att komma på en utmanning vi ska göra :) http://www.nattstad.se/idioterna?id=3511909

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela