And so I begins

Publicerad 2012-11-30 19:14:23 i Everyday

hey!
 
idag är det ju äntligen fredag igen!! veckorna går bara snabbare och snabbare, snart är det jul!
 
om en stund får jag lite besök av härliga lisa och hanna, vi ska fortsätta på vårt saw marathon, och idag lyckades vi övertala hanna , som egentligen haaatar skräckfilmer, att kolla med oss så det blir ju intressant ;)
 
hade prov idag som jag bara vill glömma att jag haft. Helgen däremot blir nog väldigt bra! imorgon ska jag ut och fota med hanna, sedan på kvällen blir det första julbordet för iår, erica kommer hit och äter med oss inför att ellen ska åka ut och resa, så vi tjejer ska ha julklapps byte också :D
 
tre oredigerade bilder, visst är det mysigt med lite julpyssel!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela