Changed?

Publicerad 2012-11-25 13:00:00 i Photo

Bild ett är ifrån när jag konfimerade mig i åttan och den andra bilden (till höger) är ifrån i sommras då jag slutade nian. Hitta konfirmations bilden och tänkte, oj jag har faktikst förändrats lite på ett år? Det var håret jag mest reagerade på! det har växt väldigt mycket på ett år bara herregud.
 
haha observera också hur himla blek jag var i somras (och är nu också) hoppas det har något med ljuset att göra! jag menar båda är tagna ungefär samma datum bara ett år senare.
 
vad tycker ni, har jag förändrats? Inga dratiska såklart, men några små finns ju!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela