Då var det fredag igen då

Publicerad 2012-11-02 10:11:27 i Everyday

jahap, fredag och skolan börjar snart. Idag kommer resten utav familjen forslund hit + erica och så ska vi ha det bra ikväll! färgade håret igår så det ska jag försöka ta en så rättvis bild som möjligt på :)
 
Igår åkte vi till lek o bus, vi åkte och gick väldigt mycket fram o tillbaka för att ta oss dit och sedan sprang vi runt där i tre timmar, med andra ord var jag helt slut på kvällen. Hahaha förstår inte hur jag har haft ork till att springa runt där som en galning förut? nu var jag slut efter en halvtimme haha men roligt var det! :')
 
bara för att visa att det går inte att bara vara seriös när man ego-fotar sig ahaha...charmigt!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela