Fredag

Publicerad 2012-11-09 18:20:21 i Everyday

ja, varför inte ett fredags inlägg när vi endå haft onsdag och torsdag?
 
Kan ju börja med att säga hur jäkla skönt det är med helg!! ikväll ska jag som sagt bort till lisa och träffa lite vänner, speciellt en otroligt saknad kille! lite bilder ska jag försöka ta.
 
Har haft en konstig,spännande, jobbig och rolig vecka. Har börjat planerat lite för saker jag har funderat på flera år men som jag nu funderar på att ta tag i när min vän kajsa även är väldigt intresserad av det. Så får se hur jag gör med det hela, vill verkligen detta...hm..
 
 
pusshej!
 
270706-9-1333679403753_large
vill bara ut och resa!! (haha tycker det ser lite roligt ut att hon av alla ställen pekar på norge/sverige ahah)
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela