orkar inte.

Publicerad 2012-11-29 18:05:59 i Everyday

Härliga tjejer♥
 
hej på er! torsdag och jag borde egentligen sitta med näsan nere i fysik boken eftersom vi har prov imorgon ,direkt på morgonen! näe usch jag kan ingenting så vill inte.
 
klippte mig igår påtal om allt och inget!  lite mer än en halv dm måste det varit iaf, och så framme vi ansiktet såklart! ingen wow skillnad men jag tycker det blev bra :)
 
i måndags var vi ju på bodaborg! det var as roligt, haha vi klarade 17 st banor! barapapapa awesome. Vi skrattade som några fåniga 12 åriga tjejer haha men gud så roligt vi hade det! och man har en del att skratta åt  i skolan efter det hahah :')
 
ska försöka fixa en dag antingen imorgon kväll eller kanske i helgen för att gå ut och fota Hanna igen! vi hade det så bra förra gången så hon ville att vi skulle göra om det och självklart jag med.
 
kommer nog upp ett inlägg ikväll på min klänning jag har tänkt ha på julafton/nyår, så kika in lite senare!
 
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela