Update

Publicerad 2012-11-12 18:21:19 i Everyday

kom på att jag inte gjort så mycket inlägg i helgen (typ alls) så kan ju ta mig lite tid nu och uppdatera er med vad som har hänt.
 
Har ju spelat innebandy hela helgen. I lördag var vi i åsbro och spelade 96 Dm, vi är bara 4 96:or och det slutade tyvärr inge bra. Så vi spelade 4 matcher i lördags, sedan i söndags var det dags att spela 4 matcher TILL, denna gång för 97 dm! Då gick det betydligt bättre och vi spelade som en lag och var positiva hela dagen. Sedan så spelade vi en avgörande match och tappade det tyvärr helt. Ett enda mål kunde ha gjort så vi hamnat i final, så det blev en del tårar och dysterhet efter, men jag hoppas på att detta inte går ut över vår serie som även den går riktigt bra för oss. Hellre att vinna serien än dm, right? :)
 
Så idag känner min kropp av att jag har spelat 7 matcher i helgen haha (97:orna spelade 8, men vi 96:or fick stå över en match under 97 dm)  så är glad att vi inte hade något mer än klättring och trampolin under idrotten! räckte med att jag tog tag på några mindre "handtag" på klätterväggen för att jag kände av hur ont jag hade i hela kroppen haha.
 
måste ju självklart också berätta om i fredags då jag åkte till lisa och mötte upp hanna, linda och vår otroligt saknade f.d klasskompis anton♥ ååh så mysigt vi hade det!! jag var dock tvungen att dra hem tidigare för att lägga mig i tid inför dm men njöt varje minut som jag var där!
 
nu blev det mycket text! puss hej
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela