Weekend

Publicerad 2012-11-30 21:14:25 i Everyday

Ljuvliga helg!
 
Känns som denna helg kommer blir bra, har lite gäster här ikväll och imorgon blir det Marieberg för att handla julklappar! På söndag vet jag inte riktigt vad som händer men vi har inga läxor eller prov, ännu som jag vet.
 
Fick höra hur jag låg till på matten i skolan och vilket betyg jag troligtvis får, och mycket bättre än förväntat! Tror jämt att jag är dålig på allt *positiva jag*, men just matte vill jag ha högre betyg i.
 
De här små örhängerna köpte jag på Gina i Tisdags, de är enkla och har fått hängt i mina öron sen dess. Jag använder sällan örhängen nu men tycker det är otroligt fint!
Jag har nu två hål i ena örat och ett i andra. Vill ta ett till hål i varje öra så det blir tre-två. Kanske blir nu när det är vinter..?

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela