Where is the love?

Publicerad 2012-11-22 17:59:29 i Everyday

Shit vad trött jag är!! helt sjukt, vill lägga mig och sova i minst 12 timmar i streck. Men måste göra lite läxor och lite små saker först...imorgon åker jag o familjen till stockholm! "åh ska hon kolla på shm?" tänker säkert många, men haha nehedu , det ska jag inte. Utan mamma o pappa bestämde av vi skulle kolla på tomas ledin tillsammans och såklart blev det samma dag som shm...hahaha hemska ironin :(
 
men när jag bortser ifrån det så blir det nog två riktigt bra dagar där med familj,musik,shopping och hotell!
 
idag började vi med en del i teknik 1:an som kallas för "kreatören" kan bara säga att jag tror jag vet till 85% nu vad jag ska välja som inriktning till våren! design och produktutveckling kan nog verkligen vara något för mig!
har jämnt haft den som 1, men nu på senaste tiden som 2 då jag tyckt samhällsbyggande och miljö verkar roligt! men detta, ujuj helt underbart!! så många roliga kurser så det är sjukt :D
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela