Green, white & black

Publicerad 2012-10-03 18:32:00 i New


Vitt stickad tröja med snygg rygg // Gröna byxor // Svart Kånken 15"
 
tre favoriter som jag fick när jag fyllde år + stativet som jag använde att ta bilderna med♥
 

~Kommentarer~

Postat av: evelina

Publicerad 2012-10-03 20:33:25

så himla fin väska! Jag har alltid önskat mig en sådan! super fin, allt bra?
Kram

Svar: åh tack! ja jag har velat haft en ett tag! jo tack allt är bra, kram! :)
Amanda / Linda

Postat av: pandorameka

Publicerad 2012-10-04 06:01:10

Besök gärna min blogg och följ den! Vi följer tillbaks!

Postat av: kazandra :)

Publicerad 2012-10-04 09:07:15

himla fin tröja! Vart har du köpt den? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela