herkules

Publicerad 2012-10-06 23:20:46 i Everyday

ikväll när jag åkte och lämnade av erica så träffade jag mickis hanna och evve! vilket slutade med att jag hamnade hemma hos hanna, så roligt med spontan grejer ibland fast det endå inte var något speciellt vi gjorde hihi! Så kom nyss hem därifrån och tänkte gå o sätta mig och kolla på herkules (tröttnar aldrig på disney♥)
 
ha't så bra hörrni
oredigerad bild på sessan ifrån idag tagen av alicia,bara för att det var allt för länge sedan hon syntes här på bloggen!
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela