I´m feeling like a sunshine

Publicerad 2012-10-25 19:48:33 i Everyday

Woop woop imorgon är det höstlov och jag känner mig otroligt glad! Gjort klart inlämningsuppgiterna igår som vi hade, känns så skönt. Jag trodde att eftersom jag brukar sitta i sista sekunden och göra läxorna så trodde jag att jag skulle sitta med en engelska grej imorgon som ska in imorgon men den gjorde jag klart igår. Hoppas ni fattar något vad jag skriver ;) Haha antingen så ska jag rita, dansa eller checka in på massa kläd-sidor på internet nu fram till åtta då det är Once up a time. Hööres
Tydlingen så har första snön också kommit och jag åkte moppe i den, snacka om sur och kall jag var när jag kom hem... Vill inte reda börja med vinterjackan, det är ju inte äns November..!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela