Lycka nr. 2

Publicerad 2012-10-02 17:35:35 i Everyday

Haha dags för mig nu att skriva att jag blev otroligt lättad över att vi inte har något fysikprov på torsdag! Fast såklart så har det en nackdel, fast det är bara bättre tycker jag! Istället för fysikprovet på torsdag så har vi matteprov på fredag och matten förstår och kan jag myycket mer än den där skit fysiken så bara bättre :D Såg också på mitt schema att vecka 42,43,45 och 46 så börjar jag varje tisdag halv elva. Det är också riktigt skönt!
Men nog om skolan nu. Tror att jag ska gå och se lite Glee nu, blev as sugen att se Michael jackson avsnittet. Det är lätt det bästa asvnittet i Glee! ♥

~Kommentarer~

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-10-03 10:36:42

Härlig blogg ni har =)!

Postat av: Andrea

Publicerad 2012-10-03 15:53:24

söt bild :) Kika gärna in på min blogg! Släng en kommentar så vet du vad jag tycker! :) Jag uppdaterar dagligen med fina,färska bilder !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela