18th

Publicerad 2012-09-18 13:53:53 i Everyday

Hej våra läsare! ;)
 
Just nu är jag hemma, fick sluta tjugo i tolv idag för att vi inte hade någon matte på eftermiddagen. Nästan på direkten så gick jag och nästan alla tjejer i klassen och åt på La Baguette, muuums, och sen var det bara att åka hem :) Nu sitter jag här och kikar runt lite på kläder, bloggar m.m. Ska snart göra lite "läxor" -matte, fysik och engelska. Köpte lite godis i Öret innan jag drog hem så det får bli mitt sällskap, hehe. Puss!
 
Slänger in en bild på Kenza bara för att hon är jämt så snygg!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela