“A woman is like a tea bag; you never know how strong it is until it's in hot water.”

Publicerad 2012-09-01 15:22:11 i Everyday

Hej hej! Gud vad skönt att det är Lördag idag. Har varit i Örebro en liten snabbis i förmiddags, köpte endast lite smått och gott som ni ser på bilden nedan! Kom på i morse att jag hela den här veckan kommer åka in till Örebro varje dag. Hehe imorgon så börjar dansen för mig(♥♥) och den är ju också i Örebro. Kommer typ bli så varje vecka... Inget mig emot men ändå ;) Ha en fortsatt trevlig lördag, jag ska städa mitt rum nu, ser inte såå brå ut och när mitt rum är stökigt så har jag märkt att jag blir deppigare..? Låter konstigt men sant!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela