Fredagar är underbara!

Publicerad 2012-09-14 17:32:28 i Everyday

hej på er, fredag = jag har tid att uppdatera lite här :D
 
har denna vecka haft träning måndag, varit med Kajsa i fredags (as kul!) och sedan direkt på fotbolls match med laget, sedan lite plugg i onsdags och träning igår som jag precis hann till tack vare franskan som jag återigen ger ett sista försök! Skulle gått på underbara innebandyn igår men blev inte så då.
 
okej nu måste jag skriva av mig lite angående innebandyn.
åååh jag har panik över innebandyn!! JAG älskar mitt lag, utan tvekan, vi äger! men jag kan inte hålla på som jag gör. Jag stressar sönder och är knappt lugn när jag sover? jag mår som bäst när jag spelar innebandy, så där ställer det sig lika...då kommer frågan om jag ska byta till örebro lag för att kunna få bättre tider med skolan och buss. usch fy vill inte lämna laget, jag få ta en ordentlig funderare helt enkelt.
 
haha några i min fina klass, lite av det vi hittar på under rasterna haha! :D
 

~Kommentarer~

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-09-14 17:47:28

Säg till om du kollar efter lag i Örebro, för då kanske jag också är intresserad! :)

Postat av: Evelina Magnusson

Publicerad 2012-09-14 19:20:59

Hoppas att du kommer spela kvar, vi behöver dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela