hello stranger

Publicerad 2012-09-17 20:26:00 i Everyday

hej gott folk haha!
 
datorn stod på såg jag när jag kom hem ifrån fotbollen så passar på att skriva lite här!
helt okej dag i skolan förutom att vi fick tillbaka lite på matten som jag helt klart kunde ha gjort bättre på. Det är föräldrar möte idag också så vi teknik-elever har gjort klart våra modeller/prototyper och ställt fram, nervös över hur/om våran funkar haha. Men aja föräldrar brukar ju vara snälla... ;)
 
övrigt så har jag det rätt så fullt upp i veckan, match på onsdag, alltså ingen zumba igen och de andra dagarna har jag fotboll eller innebandy. även franska kör jag på denna vecka.
 
just ja! skolfoto stod på schemat idag, perfekt när det regnar hela vägen till stationen och blåser ännu värre haha. men hoppas på att det blev iallafall okej så man kan kolla på det utan att skämmas som 9:ans hahahah...
 
ha det bra, nu lockar duschen och sedan pizza!


 


 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela