I know you´re gold

Publicerad 2012-09-01 12:20:22 i Everyday

Hello there!
Lördag idag och jag ska...vara hemma, plugga, äta godis som jag aldrig åt igår, ta igen mig, tagga inför matchen imorgon samtidigt som jag hostar och snyter mig. Haha ja ungefär så.
 
Igår gick jag somsagt till Lisa vid nio, väl där gjorde jag smoothie åt oss och så blev vi dumförklarade ordentligt av hennes bror och hans kompis vilket jag tyckte var lite små roligt medans lisa ville sjunka genom jorden haha. Sedan kollade vi på en JD film, Gilbert Grape.
Hade det jätte mysigt som vanligt hemma hos Lisa, det var allt för länge sedan vi hade en film kväll!
Jag känner även att det är på tiden att träffa alla mina fina tjejer!! Inte bara på halvåtta kvällar utan kanske en fika tur, eller bio kväll, gustavsvik?!
 
 
ser ni vem killen till vänster är?
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela