It's Friday, I'm in love

Publicerad 2012-09-21 15:54:00 i Everyday

haha har börjat många fredags-rubriken som denna, men den passar ju så bra! äntligen fredag♥
 
idag gick jag bara två lektioner, sedan blev jag hämtad av mamma och så åkte vi till vårdcentralen ett tag. Det gick väl helt okej, har tydligen kanske ansträningsastma, tog ett blodprov och ska tillbaka om ett tag igen...men känns ändå skönt att få höra vad det är som har gjort så jag fått andnöd under träningarna/matcherna de senaste veckorna. Nu hoppas jag bara att det blir bättre :)
 
Ikväll åker jag in till örebro igen och äter med familjen, erica och conneryds! gött, så ska försöka både träffa linda ett tag och fixa upp mig lite för ikväll! bilder ska jag försöka fixa, puss hej
 
jag imorse!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela