Keep your head high and your heart strong

Publicerad 2012-09-04 22:06:35 i Everyday

heej på er, herre min ge vad lång dag det har varit. Klockan ringde halv sex, tolv timmar senare SLUTADE jag skolan?! började halv nio...så en lång dag minst sagt. Och jag hade träning vid halv åtta så hade noga planerat att ta ett tåg vid 6 ifrån södra och sedan när jag kom till frövi hoppas på bussen några min senare direkt till linde. Tror du att det gick ett tåg när jag trodde det gick? nej självklart inte! så stressa till centralen (stannade vid södra ett tag och ringa pappa i ren panik av att missa träningen) och såg sedan när jag kom till stationen att tåget åkte. Men tog ett senare tåg och gav min pappa inget annat val än skjuts mig hehe... så jag kom till innebandy träningen endå! åh kärlek♥ men jag blir så ledsen av att tänka att jag kanske inte kan fortsätta inte iaf i linde..usch.
 
hade två timmars rast eftersom jag skulle gå på franskan idag (som skolan "smart" nog satt spåket utan för schemat = halv sex två ggr i veckan om jag fortsätter) då gick jag, Kajsa och Hanna till stan och åt mat och sedan gick runt i lite affärer och strosa, riktigt mysigt :)
 
tidig morgon imorrn med, så nu säger jag puss o godnatt!
 
puss och kram på er allihoppa som inte ger upp hoppet på oss fast uppdateringen är låg!♥



~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela