Klar!

Publicerad 2012-09-18 19:37:19 i Everyday

Känner mig lite duktigt nu;) Skrev förut att jag skulle jag göra matte, fysik och engelska idag... Har gjort allt som jag kunnat nästan hela tiden tills nu! Engelskan behövde jag inte äns göra men började skriva på den och nu avlsuta jag den, haha det är så kul att skriva texter på engelska fast jag inte är så bra på det... Hehe.
Så nu tar jag kvällen, klockan är inte så mycket vilket är så skönt för annars så brukar jag typ jag göra allt sista timmen verkligen! Så nu blir det duschen, oboy, macka, x-factor, lite stretching(har fortfarande ont i låren sen i söndags) och sen sova tror jag. Ha en trevlig kväll!


~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela