Lördag ~ 22 September

Publicerad 2012-09-22 17:49:54 i Everyday

Sjukt vad klockan går fort, redan tjugo i sex! Gick upp elva imorse för att jag låg och drog mig i sängen, as skönt! Den här morgonen var nog den bästa på länge, vakna halv sex(den tiden jag brukar gå upp på vardagar) och trodde att jag försovit mig när jag fick se att klockan var halv sex men sen så titta jag på mobilen och då stod det "Lördag 22 September" och då behöver jag ju inte gå upp & den känslan man får då är heelt underbar ♥
 
Vid klockan halv två idag så åkte jag in med familjen till Marieberg. Jag köpte två av fyra saker som jag behövde och tänkt köpa, så bra ändå! Jag köpte en ny mascara, present till Amanda och sen två tubhalsdukar(en svart och en brun, sen svarta fick jag dock...;)). Haha skulle egentligen bara ha köpt en tubhalsduk men sen så fick jag se den bruna och den ville jag också ha så då blev det två.
 
Ne nu måste jag städa mitt rum, ser verkligen ut som ett bombnedslag. Jag är inte oseriös nu så städa och lyssna på musik ska jag göra nu, sen försöka ta lite outfit bilder eller bara några bilder på mig själv. Haha tydligen(och det tycker jag själv) så blir en blogg mycket roligare om man har bilder på sig själv!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela