Sing hallelujah!

Publicerad 2012-09-30 22:09:13 i Between heaven and earth

Känner mig varje gång lika glad när jag kommer hem ifrån dansen på Söndagens kväll... Helt sjukt hur mycket en så bra träning kan fylla upp så mycket glädje ♥ Haha får en likadan energikick varje gång!
 
Detta var vad jag åt när jag kom hem ikväll!
// Ett varmt glas oboy, jordgubbskräm & mjölk och en svamptoast ♥
 
Säger godnatt nu. Ny vecka imorgon betyder nya tag och nya äventyr!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela