tjugofemteseptembertvåtusentolv

Publicerad 2012-09-25 20:06:52 i Everyday

/ bild ifrån i fredags från min instagram
Hej! Hur mår ni alla idag? Jag mår rätt bra faktiskt! Hihi jag har ingen läxa, inte stressad och köpte en ben&jerry ikväll, haha fick någon energikick när jag började skriva här också? random. Men var också hos tandläkaren idag och spände åt tandställningen, :(, så därför fick jag en extra andledning att köpa en dyr glass mitt i veckan... ;)
 
Men imorgon så kommer det nog inte bli något inlägg här om jag eller Amanda inte tidsinställer något inlägg ikväll för imorgon så ska jag och Amanda på tjejkväll på våran skola! Kul! Amanda fyller också år imorgon, grattis till min bästa vän som äntligen blir sexton år då! ;) Puss!

Nej nu vet jag inte vad jag ska göra... Läsa lite och äta glass eller se på xfactor och äta glass? Hmm... svårt val... INTE. X-factor och Ben&Jerry, here I come! Haha blev somsagt glad att skriva här, borde göra det oftare, right? ;)

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela