Underbar födelsedag!

Publicerad 2012-09-27 17:49:00 i Everyday

åh hade en sådan bra dag igår!! super♥
fyllde som sagt år , och fick mina presenter av familjen redan i tisdags. Fick ett stativ, en stickad tröja, ett par militär gröna byxor (ska byta storlek) , ett halsband, en blomma och pengar till en kånken väska! Så jag är riktigt nöjd. Så nu ska jag försöka ta mer o bättre bilder! älskar't! :D
 
Men igår iaf så fick jag en födelsedags sång redan på första lektionen av fina klassen och massa gratulationer på det. Efter skolan gick vi tjejer i klassen till stan och åt glass eller som jag pommes på donken, sen gick vi mest runt i några affärer och kollade på lite saker. Jag Lotta och Elise köpte över 1kilo godis och så har vi det undangömt i skåpet så bara vi kan ta när vi vill heheh. Linda berättade ju om en tjejkväll på skolan! och den var vi på såklart. Riktigt lyckad kväll och gjorde ingeting att jag fyllde år utan det var bara roligt att umgås med massa trevliga tjejer på födelsedagen! Vi gjorde eget badbubbel och byggde "tullängsgudinnan", bild på det kommer när den är ihopbyggd! kom hem vid halv elva och kände mig allmänt glad och blir lika glad nu när jag tänker tillbaka.
 
Snart kommer linda o lisa o firar mig och senare kommer marie o emelie, hihih!
 
puss o kram♥
mobil bilder ifrån igår!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela