11-01-2013

Publicerad 2013-01-11 22:16:03 i Everyday

hellloooo, fredag idag om jag fattat det rätt? ;)
 
Vanlig okej skoldag, med lite extra skratt såklart också med mina galna tjejer i klassen. Efter skolan gick jag lotta och kajsa till Wasa och fikade lite och bestämde en sak till alla hjärtans dag hihihi.
 
har varit och ätit hos eva o bosse nu på kvällen och sitter nu o kollar på Teen Wolf som är riktigt bra faktiskt, så därav har det tagit typ tjugo minuter att skriva detta än så länge hehe
imorgon är halv åtta igen (äntligen) och denna gång blir det för sista gången, och vi är hemma hos linda där jag även ska sova över.
Och på söndag kväll är det match emot ÖSK, kan hända att jag spelar back...gud så nervös jag kommer vara isåfall haha
 

en ego i repris, men la på en annan effekt på som gjorde bilden lite annorlunda!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela