du är patetisk

Publicerad 2013-01-06 19:10:00 i Movies

haha åh, har legat inne och verkligen bara degat hela långa dagen! men tänker att nu drar skola och sånt igång igen och även träningarna ordentligen så lika bra att vila nu när jag kan ;)
 
har bakat en god kardemumma kaka, och kollat på tre kärleks filmer haha och även då självklart gråtit en skvätt til iaf 2 utav filmerna...typisk tjej? JA.
blev att kolla på LOL, A walk to remember och The lucky one, ni som sett alla vet nog i vilka två jag grät i :')
Alla tre är riktigt bra, så om ni inte sett någon av de så tycker jag det är dags att ni gör det!
 
Nu känner jag mig helt emo depp efter alla filmer, så byter över till supernatural ist! tänkte OTH men vill inte gråta mer idag hehe.
 
Åh såg ni jvm finalen igår? besvikelse, big time! riktigt bra match dock, men så nej...
 
Tumblr_mg0gqpqrav1rln8vao1_500_large_large
sökte runt lite och tydligen "Nicholas Sparks" gjort massa filmer som jag älskar! dessa ovan är några av mina favoriter, så nu har jag en ny favvo regissör/manus författare!
 
dock har jag inte sett filmen som är på andra raden till vänster! "safe haven" heter den tydligen och kommer ut i vår, haha annars så skulle jag säkert sett den haha! så det blir en film jag måste se i vår,verkar jätte bra!
 

~Kommentarer~

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2013-01-06 19:22:49

Fin blogg! Allt bra med dig idag?

Svar: tack! ja allt är bara bra! :)
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela