January 3, 2013

Publicerad 2013-01-03 19:54:27 i Everyday

Ojojoj, snacka om att jag är påväg att vända på dygnet... Vill inte det då är skola på måndag. Men har haft tre/två riktigt roliga dagar iaf!
 
I Tisdags så kom Lisa till mig och sov över. Vi såg på fyra True blood avsnitt(grymt!), sen fick vi någon idé att vi skulle gå hem till henne(mörkt..!) när klockan var 22.00 för att hämta ostbollar så då gjorde vi det, sen så gick vi hem till mig igen och såg på Bilar 2. Klockan blev runt ett när den var klar, vi tänkte att vi skulle lägga oss då men nej, haha det kunde vi absolut inte så då låg vi i sängen och prata och skratta tills klockan blev runt fyra på morgonen och då slockna vi!
 
I onsdags då(igår) så hade Asha typ fest~kalas så hon hade bjudit några av hennes vänner hit och ja, jag var med de fast de prata somaliska rätt ofta så jag fatta nada men det var ändå jätte kul! Men vi satt och prata/ gjorde lite andra små saker HELA kvällen, vi såg inte på en enda film och ändå gick vi inte och la oss förrän 06.00 imorse. Känner mig inte alls trött nu..? Eller jo, bara för att jag skrev sådär så känner jag mig plötsligt jätte trött!?
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela