Plötsliga Lyckan

Publicerad 2013-01-18 16:28:00 i Between heaven and earth

åh, hade väl en helt ok dag, lite ont i huvudet och allmänt trött och så kommer jag hem. Plötsligt ringer telefonen, det är ett okänt nr, jag svarar och på andra sidan luren är det Anton. Bästa, underbara Anton. Vi gick i samma klass under högstadiumet och ärligt talat var han jobbig i sjuan (hihi men du tyckte nog desamma om mig) men när jag lärde känna honom kunde jag inte förstå hur man inte tycker om honom! Han får mig jämnt på bra humör och detta samtal gjorde min dag, min helg! Att han ringde så spontant för att han mest ville prata och höra hur jag har det gjorde mig så glad, kram på dig en av mina bästa vänner ♥ du är så bra, för att du är precis som du är!
 
vi diskuterade bland annat om att snart träffas (sportlov/påsklov, sommar) och lite om minnen. Gud så jag saknar klassen!!
 
nu blev jag väldigt ledsen över att tänka att vi aldrig gå i samma klass igen, Men så glad över alla minnen och fler kommer det bli, bara inte som 9:b!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela