Rommé

Publicerad 2013-01-09 18:08:00 i Everyday

yaaay, jag håller på och taggar upp inför rommé, woop woop! slippa en onsdag i skolan (dock ta ledigt) men så värt för att åka skidor med härliga tjejerna! så om två veckor, då jäklar! och om en vecka har vi inga lektioner på onsdagen heller, utan då ska vi upp till linde och göra någon slags kamp (haha för teknik lärare innebär denna kamp att vi löser problem har jag fattat det som...) men iaf, det måste ju vara roligare än att ha en vanlig scheten onsdag som idag då vi hade matte,kemi och fysik, alla i en och en halv timme, fy!! men på slutet av fysiken stod jag o lotta och hoppade i försök att göra "luft-high-five" höhöh.
 
har suttit och läst lite sidor i kemin som vi ska göra tills imorgon...fatta typ hälften men aja det löser sig, hoppas jag...haha! tänkte börja med en idrotts grej som ska in nästa vecka någon gång.
 
haha måste alltså slitna mig härifrån, hejsvejs!
saknar sommaren och mitt röda hår!! men i vår så känner jag det är dags att pröva något nytt, ombré!!♥
hoppas jag passar i det...!
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela