Sista "halv åtta hos mig"

Publicerad 2013-01-13 13:37:06 i Everyday

Jaha, så nu är denna roliga och mysiga grej över! efter typ 7 eller 9 månader? haha ja det har inte varit det lättaste att få en dag som alla kan på, men nu är det klart iaf och vinnaren blev lisa! och jag kom tvåa...suck! ;)
 
vi tog lite bilder som jag har fått skarpa order om att lägga upp här på bloggen, så självklart ska jag försöka fixa det! jag hanna o lisa stannade över natten hos linda också, var riktigt roligt! haha dock så har jag nog aldrig varit så trött under en övernattning som igår? tror det börjar ta på mig att jag sover för lite!! för somna om flera gånger haha
 
vi har även bestämt att vi ska börja ha träffar där vi lagar tre rätters och myser bara (ingen tävling alls alltså) och första gången blir när vi ska ge Lisa priset, så då ska vi ta med Pekkis också så vi blir jämnt antal och så stor två stycken för förrätten, två för varmrätten och två för efterätten! smart va? så det ser jag väldigt framemot!
en helt ofixad amanda ifrån igår! hur jag såg ut när jag fixat mig kommer upp senare idag.
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela