ska in skaffa mig under året...

Publicerad 2013-01-18 19:53:00 i Between heaven and earth

 
Ja dessa pennor var väldigt länge sedan jag hittade första gången och har nu bestämt mig för att jag ska köpa de någon gång under året! får väl bli mitt lilla löfte till mig själv hihi att köpa något som kommer leda till att jag ritar mer förhoppningsvis blir även bättre på det! och även har jag som mål att fixa ombré och båda dessa blir förhoppningsvis uppfyllda inom snar framtid!
 
Detta är riktigt bra pennor som många använder, de har en smal och en lite tjockare udd! jag har tänkt köpa ett paket och det kostar ca 300:- kan inte bestämma mig om jag ska ha de på  bild 1 eller 2, vad tycker ni?
Har tänkt försöka rita finare hus bilder som jag då kan färglägga fint och även testa på massa annat nytt,gud så roligt ♥
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela