två dagars paus

Publicerad 2013-01-03 19:06:56 i Everyday

hej, har haft en liten kort paus nu i ett par dagar, i onsdags åkte jag en stund in till örebro för att följa med lisa till en specifik fisk affär, så kände mig som en bra vän som följde med för hennes skull ^^
 
idag har jag åkt buss till garphyttan och bland annat kollat på hockey, haha en riktigt spännande match faktiskt! så får väl se till att kolla på finalen på lördag också!
 
nu tänkte jag inta soffläge och göra som alla andra kvällar, kolla serier! och som de senaste veckorna, blir det supernatural♥ 
 
 
haha såg denna lista på min kompis Nathis blogg, så klockren tyckte jag hehe
 

~Kommentarer~

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-01-03 19:59:29

Haha! Tyckte det jag också! :D

Ja, den är verkligen grym! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela