We're at war

Publicerad 2013-01-13 14:24:00 i Fashion

hade tråkigt igår en stund så ritade lite på armen hihi, en lite fin "tatuering" som för mig symboloserar att jag älskar musik typ, även hur mycket lättare livet skulle vara om man hade dessa knappar hihi, men när jag väl ska tatuera mig (ca 2 år) så blir det inte denna iaf. Utan vill typ ha en fjäder, en betydelsefull text, en lite musiknot och nåt sånt i den stilen! armen,axel/skulderbladet,fotleden,nacken är ställena jag funderar på...
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela