120807

Publicerad 2012-08-07 17:47:54 i Everyday

Ne men usch, idag har jag gjort ingenting. Verkligen ingenting. Det mesta dels för att vädret är så dåligt, det regnar mycket. Sen så har jag bara inte haft lust och göra någonting. Haha.
 
Men behöver också tips på vad jag/vi kan blogga om! Så om ni har någon idé, vad som helst, så kommentera det! Det kan t.ex vara hur man sätter upp hår på ett sätt, outfit tills just det eller vad som helst! Skriv någonting! ;)
 
Men idag har jag på mig en varm stor stickad tröja och ett par jeans. Det är så mysigt med stora tröjor ♥

~Kommentarer~

Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Publicerad 2012-08-08 11:03:45

Hur mår du idag?:)

Kram

Postat av: Shadi

Publicerad 2012-08-08 13:09:39

Hej Linda! Vart har du hittat den härliga tröjan? Finns den i butik? :)

Postat av: felicia

Publicerad 2012-08-08 13:38:32

Mysig tröja :D Var är den ifrån?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela