Gotland

Publicerad 2012-08-04 10:03:00 i Everyday

jaaaaaa idag är dagen äntligen här! nu är jag, min familj och mina fina forslunds kusiner på väg till gotland i en vecka! har längtat väldigt länge på detta och är rädd för att alla mina förväntningar jag har inte blir exakt som jag tänkt, så ska försöka tänka negativt så kan jag bara bli positivt överraskad, haha!
 
tänkte att en utmaning kan passa bra nu när jag är borta, så har tidinställt en bild-utmaning får se hur länge jag håller på med den , men den ska räcka iaf i 30 dagar men blir jämnt att man hoppar över/glömmer någon dag men det märker ni!
 
 
hoppas ni får en bra vecka här på fastlandet, men dock inte för mycket sol för det vill jag ha på gotland ;)
puss o kram på er♥
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela