I want.

Publicerad 2012-08-07 15:03:00 i Everyday


 
Jag vill ha en sån här som är på bilderna som man hänger upp fina kläder på. Klädhängare kanske de kallas..? ;) Men de är sjuuuukt snygga iallafall! Vill ha en sån nu men den får inte plats i mitt rum någonstans? Så när jag flyttar hemifrån till en lägenhet, då ska en sån här finnas!

~Kommentarer~

Postat av: Lilly

Publicerad 2012-08-07 22:19:41

Åhååå, jag vill också ha en klädhängare haha! Men jag har inte heller plats i mitt rum ;(

Sv; Tusen tack för frågan! Detsamma! ♥

Postat av: Q

Publicerad 2012-08-09 14:14:04

klädställningar är så praktiska:) själv har jag en i modellen mullig - som den första bilden! love it

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela