Nytt ifrån gotland / Rum

Publicerad 2012-08-13 15:17:00 i New

har köpt både kläder och inrednings detaljer så tänkte i detta inlägg visa de två sakerna som jag köpte till mitt rum i en jätte mysig och ännu finare affär! VILL SÅ GÄRNA öppna en lagom stor inrednings butik, en sådan som den jag köpte detta i som man kan gå in och känna lugnet och kolla på super fina inrednings detaljer och vilja ha allt!
jag ville verkligen ha allt somw way, some how måste jag åka till gotland när jag ska flytta hemmifrån bara för att köpa saker där! och priserna var verkligen inte fy skam heller.
 
Blev iallafall en usa kudde (har velat haft en jätte länge med de är as dyra i örebro) och ett enkelt A! helt perfekt.
 
så om du är på gotland/visby gå utanför typ östra port har jag för mig och leta upp "garaget" värt det♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela