last friday night..

Publicerad 2012-12-14 18:45:22 i Everyday

...ja då var jag i lillån och hade det härligt med mina fina tjejer! men idag så sitter jag istället hemma och förbereder mig för en kväll men tjockande och serietittande (standard!) 
idag blev det en lite konstig dag, skulle träffa en person men det blev aldrig av så gick runt o tänkte på det ty hela dagen men en klump i magen typ hehe. Sedan hade vi också kemi prov, det gjorde klumpen ännu större. INTE NÖJD. haha men kom hem och fick chips, godis och cola (all in typ) så klumpen är lite mindre iaf  haha.
 
igår hade vi fys efter träning och både min rygg och mage känner det idag, aao. Haha o imorgon har vi match, taggaaaaaa! 
bara för jag kom på att jag bara bjudit på dålia web-cam bilder så tog mig i kragen och poésade framför kameran istället haha enjoy!
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela