21 Jump Street

Publicerad 2012-07-24 14:41:00 i Movies

Kollade i Lördags på FILMEN 21 jump street och inte serien, ja det finns faktiskt en serie som heter desamma som Johnny Depp är med i ♥
 
Men iallfall så tänkte jag dela med mig om vad jag tyckte om filmen .
 
Hahah ja, jag säger som de andra filmerna jag berättat om! om du inte sett den så bör du kolla på den. Den är fylld av störtsköna skämt,det var verkligen min humor! Och Channing Tatum är lika grym och snygg som vanligt.
Men höjdpunkten genom hela filmen kom i slutet då min babe Johnny Depp dök upp igen och jag som har köpt/sett serien (säsong ett iaf) tillsammans med min bästa vän lisa så blev jag öööverlycklig, hihih kände mig lite små töntig som blev så glad över en person. men han är ju KUNG!
 
Här är bilder på roliga delar från filmen

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela