Dream catcher, I want you

Publicerad 2012-07-29 20:24:12 i Design

Ja, imorgon så ska vi in till Örebro en snabbis, kanske också shoppa lite..? Och om vi gör det så SKA jag köpa en drömfångare! Har velat haft det länge och de är så sjukt fina. Vet inte riktigt om jag tror på det att de tar bort mardrömmar men det är skitsamma. De är sjukt fina och jag vill ha en! Helst ska den vara vit för att jag har så mörk vägg till. Annars så skulle jag velat haft en brun! Men vit är lika snyggt till en grå vägg som jag har!
Här är lite olika modeller, stora och små, men älskar alla ändå ♥
Skulle också vilja ha ett halsband likt en drömfångare som på bilden nedan! ↓ Sjukt snyggt!
MINNYAKÄRLEK

~Kommentarer~

Postat av: Isabelle Palmgren

Publicerad 2012-07-29 20:36:23

härliga bilder:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela