Homemade DIP DYE

Publicerad 2012-07-17 14:05:12 i Design

~Jeans and studs, part three~
 
Som ni ser har jag alltså gjort egna dipdye shorts!
jätte roligt att göra om shorts/kläder! Ska kanske göra ett shorts, fast då med färgad dip dye. Men måste köpa färg som antagligen kostar lite först. Och med det jag sa att jag inte var klar helt var det att jag ska fylla HELA fickan med nitar, så har typ halv kvar ;) Även kanske slita upp de lite,får se.
 
Men dessa par shorts följer nog med mig till gotland,längtar!♥
 
Just ja! lägg märke till skjortan jag har på mig den har jag klippt av och har nu som en oversize-linnskjorta
 
Vill ni veta hur man kan fixa dipdye på kläder?
Lägg in en liten kommentar så fixar jag ett inlägg på det!

~Kommentarer~

Postat av: Moa<3

Publicerad 2012-07-17 14:58:50

åhh eran blogg är så grym ! :D

Postat av: Moa<3

Publicerad 2012-07-17 14:58:50

åhh eran blogg är så grym ! :D

Postat av: Moa<3

Publicerad 2012-07-17 14:58:51

åhh eran blogg är så grym ! :D

Svar: ÅH! tack så jätte mycket!! :D
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela