första januari tvåtusentretton

Publicerad 2013-01-01 15:24:00 i Everyday

- bild ifrån igår från instagram @amandaskagerstrom -
 
Hahah tänkte skriva tvåtusentolv, men det sörru går ju inte längre! nytt år, nya möjligheter.
Undra vad detta år kan ha att bjuda på? Det jag vet är att jag fyller 17 (så ovärd ålder) och att jag slutar ettan....och att jag ska se till att sommaren blir as grym!
 
hade en bra kväll/natt igår iallafall, i vissa stunder lite små seg men i överlag en as rolig kväll med fina vänner! det var mycket finare och roligare att vara i örebro vid midnatt med tanke på raketerna så det var roligt!
 
idag är jag förjäkla trött, hänger knappt ihop, så har legat i soffan och med täcke över mig och kollat på supernatural hela tiden, är typ i halva säsong 3 nu, finns nio weeeho!
men bött nyss track helt och kollar nu på ett avsnitt av mitt underbara OTH ♥
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela