25:e augusti 2012

Publicerad 2012-08-25 11:41:35 i Everyday

Lördag idag. Jag gick upp vid tio men är ändå trött? Har tränat att stått på händer mot en vägg för det är en sak jag aldrig kunnat eller joo, tror jag kunde det när jag var liten föresten! Men nu kan jag det iallafall hundra ;) Nästa steg blir att inte luta sig mot en vägg då...  uuupps
 
Men annars idag så ska jag ta det lungt, se på serie + städa mitt rum. Ser ut som ett rent helvete nu! Vi fick också två läxor igår, så borde göra någon av de... :/
 
Men ni får ha det så bra annars, puss!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela