“Be the change that you wish to see in the world.”

Publicerad 2012-08-05 11:36:14 i Everyday

Hej hej Söndag! Jag gick upp för ungefär en halv timme sedan och åt frukost. Känner mig lite stel, måste stretcha lite och röra på mig idag helst. Men får se om det blir något med det... Men annars idag så händer det inget speciellt. En slapp dag. Nästa vecka så har jag bestämt att tills på fredag så ska jag inte äta en enda liten godisbit. Haha måste bara  hålla det i 4-5 dagar alltså. Men annars blir det så att man kan ta någon liten gobit om man har hemma men nej, jag ska köpa frukt isåfall! Eller måste börja med iallafall. Andledningen till detta är för att Johnny vann en stor mjölkchokladkaka när vi var på Kolmården och jag har typ fått en 100 g chokladkaka varje dag sen dess och tryckt i mig, inte bra alls! Hehe och så är det bättre för tänderna med om man inte äter godis... ^^

Hoppbilderna är ifrån igår. Jag äälskar verkligen hoppbilder. Oftast ser de mer roliga ut än "vanliga" bilder!

~Kommentarer~

Postat av: emma

Publicerad 2012-08-05 13:33:14

fina bilder :)

Svar: tack! / linda
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela