favorit superhjälten och varför

Publicerad 2012-08-09 14:26:00 i Challenge

men åh jag älskar ju batman, spiderman, iron man, thor, captain america etc. :(
 
men aja, tar nog...
 
Batman! dock den nyaste otäcknade versionen är den bästa.
Jag tycker om han för jag tycker det är "coolt" att han gör om sig till sin rädsla och att han inte har några krafter, och alla hans vapen är as grymma ^^
Jag älskar Batman filmerna, grymt bra gjorda! därav ska jag o linda gå på den nyaste batman filmen sista sommarlovs veckan , längtar!
 
trailern! ↓

~Kommentarer~

Postat av: julia

Publicerad 2012-08-09 15:25:36

sv: jag var lite överallt hehe men vi bodde i midtown nästan mittemot madison square garden :);)

Postat av: julia

Publicerad 2012-08-09 15:25:36

sv: jag var lite överallt hehe men vi bodde i midtown nästan mittemot madison square garden :);)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-08-09 17:06:00

Fin blogg! Allt bra med er idag?:)

Postat av: hannategin

Publicerad 2012-08-09 18:07:46

men hallå HULKEN då??? akjsghskxjhkgsa!!! :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

Hulken <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela