Gotland

Publicerad 2012-08-16 13:14:00 i Everyday

Torsdag
 
Idag så åkte vi till Lumelunda grottorna eller inte mamma o pappa, de åkte och hälsade på några vi kände istället. Men vi andra gjorde det iallafall och det var riktigt inressant faktikst, och det passade perfekt att åka dit en dag som denna då det öste ner regn! på kvällen kollade jag o oliwer på film, alien bra men gammal film därav var det inge bra gjord :p men ändå fett obehaglig!
 
blev icke många bilder ifrån den här dagen, blev inte nöjd med de ifrån grottan typ men ni får 3 styckna iallafall och sedan fotade jag inte så mycket mer den dagen! men här på första bilderna ser ni iallafall att de 3 killarna som upptäckte lummelunda grottorna kröp i 22cm stort utrymme, skulle du kunna klara det? jag prövade att gå igenom det och det klarade jag hihih :D men skulle få panik att kråla i så litet område :S och de var typ i min ålder när de först började undersöka grottan!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela